Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 listopada 2013

Girls' Generation - My oh my 2013



SNSD - Jeju och jeju

Nie śpię całą noc, czekałam całą noc bez snu, dobry żal
To nic nie znaczy, faceci, którzy nie spieszą się do domu są naprawdę słabi
Hej, poważnie, każda miłość jest stratą czasu
Yeah, zgadza się, jednak jeśli nie powiem, co czuję, to nie ma znaczenia, więc...
Dobra, kocham cię
Więc zrób to po mojemu

Jeju och jeju och jeju och jeju
Kiedy jestem z tobą, na pewno pojawią się kłopoty
Kłamca kłamca kłamca kłamca
Tutaj już nie ma dla ciebie miejsca
Jeju och jeju och jeju och jeju
Jeju och jeju och jeju och jeju

Tańczę w deszczu
Gram mój ragtime* na fortepianie w deszczu
Nie oszukasz mnie dwa razy (nie oszukasz mnie dwa razy)
Artysta, ty, który udajesz lepszego niż jesteś
Nie możesz wejść na ten sam poziom co ja, Primadonna
Jeśli chcesz to zrobić od początku
Wyznaj mi jeszcze raz uczucia i zacznij od nowa

Jeju och jeju och jeju och jeju
Och jak kochasz kłopoty
Kłamca kłamca kłamca kłamca
Tym niemniej nie masz już gdzie wrócić
Jeju och jeju och jeju och jeju
Jeju och jeju och jeju och jeju

Och och och och (och tato tato)
Och och och och
Hej Boże, co powinnam zrobić?
Kochałam go, ale nie mogę mu wybaczyć

Jeju och jeju och jeju och jeju
Nie wrócę do niego

Jeju och jeju och jeju och jeju
Kiedy jestem z tobą, na pewno pojawią się kłopoty
Kłamca kłamca kłamca kłamca
Tutaj już nie ma dla ciebie miejsca
Jeju och jeju och jeju och jeju
Jeju och jeju och jeju och jeju
Jeju och jeju och jeju och jeju

Nie zostawiając za sobą śladu, wszystko zapaliłeś
Ogień ogień ogień ogień
Skończyłeś, paląc wszystko doszczętnie wow
Jeju och jeju och jeju och jeju
Jeju och jeju och jeju och jeju

*forma muzyczna wywodząca się z formy tanecznej

angielskie tłumaczenie kashigasa.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...