Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

Melody Day - I have a person that I love 2013 (Bel Ami OST)


Melody Day - Mam osobę, którą kocham

Tak wiele się zmieniło z upływem czasu
Pewnie wciąż nie wiesz
Nawet moje niezręczne i krótkie cześć
Wiesz, co czuję?

Patrzysz na mnie z uśmiechem
Ale powiem ci
Jeśli to jest ta osoba, która na mnie patrzy
Mogę być w stanie cię zapomnieć

Mam kogoś, kogo kocham, osobę, która patrzy tylko na mnie
Osobę, która zostaje tylko przy mnie, osoba, która nigdy nie zostawi
Jeśli jestem z tą osobą, cały mój smutek
Zniknie jeden za drugim
Czy naprawdę będę w stanie cię zapomnieć?

Kiedy tak o tobie myślę
Dlaczego to nawet bardziej boli?
Nawet w moich snach, nie jesteś moją osobą
Więc jak mogę żyć, obejmując cię?

Może spotkałam tą osobę, żeby cię wymazać
Ale w pewnym momencie moje serce mówi mi
Że to jest prawdziwa miłość'

Mam osobę, którą kocham w moim poranionym sercu
Osobę, która mnie przytuli nawet jeśli przelewają się łzy
Zakrywałeś mi oczy, więc dopiero sobie uświadomiłam
Że jestem zakochana w tej osobie
Więc mam nadzieję, że będziesz miał się dobrze, żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...