Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

Lunafly - Poor sense of direction 2013 (Bel Ami OST)


Lunafly - Złe wyczucie kierunków

To takie dziwne
Do do do do do do do
Do do do do do do do
Dlaczego moje serce tak bardzo galopuje?

Potrzebuję kogoś teraz
Czy wiesz, gdzie iść
Potrzebuję kogoś teraz
Czy wiesz, gdzie iść

Może wszedłem na złą ścieżkę
Kiedy się z tego ocknąłem
Błąkam się w innym dniu

Jak dziecko, które pierwszy raz ujrzało świat
Wszystko wygląda nowo
Chcę wszystkiego dotknąć i poczuć

Dlaczego jesteś taka ładna?
Inna niż moje serce
Wciąż bezwiednie jestem do ciebie przyciągany

Im bardziej cię odpycham, tym bardziej się zbliżasz
To magnetyczne przyciąganie 
Od teraz pobiegnę do ciebie

#Ty ty ty to ty
Ty ty ty to zawsze ty
Którąkolwiek ścieżka pójdę, kręcę się przy tobie

##Do do do do do do do
Do do do do do do do
Którąkolwiek ścieżka pójdę, to ścieżka do ciebie

Potrzebuję kogoś teraz
Czy wiesz, gdzie iść

###Do do do do do do do
Do do do do do do do czy wiesz
Potrzebuję cię teraz

Boję się, że możesz się załamać albo zranić
Jeśli dotknę cię w zły sposób
Więc tchórzliwie się cofnąłem i uciekłem

Kompas w mojej głowie
Zawsze psuje się przy tobie
Teraz chcę polegać na moim sercu

Dlaczego to tak bardzo boli?
Inne niż moje serce
Łzy wciąż nabierają

Im bardziej cię odpycham, tym bardziej się zbliżasz
Cudowne przyciąganie
Nic nie mogę poradzić na moje rosnące uczucia

#
##

Zostańmy w takiej odległości dotyku
Jesteś trochę daleko, więc wracaj
Jest późno, ale czy przyjmiesz teraz moje serce?

#
##

Zostaniesz tutaj?

Potrzebuję kogoś teraz
Czy wiesz, gdzie iść

###

Pragnę miłości, dziecinko

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...