Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

Noel - Being forgotten 2013



Noel - Będąc zapomnianym

W dni, kiedy pierwszy raz się rozstaliśmy
Nie wiedziałem, czym było pożegnanie
Dopiero kiedy minęło kilka dni
Nie odebranie od ciebie żadnego telefonu było takie dziwne
Pusta skrzynka odbiorcza, dzień bez ciebie

Czy kiedykolwiek byliśmy zakochani?
Twój obraz w wielu miejscach
W pewnym momencie stają się zapomniane
Fakt, że będziesz nawet bardziej zapomniana z upływem czasu
To nawet bardziej mnie rani, to po prostu nie wydaje się dobre

#Chyba teraz to naprawdę koniec
To w końcu wydaje się prawdziwe
Wszystko, co kiedyś kochaliśmy, teraz jest wymazywane
Chwile, kiedy zawsze byliśmy razem
Dni, kiedy byłem szczęśliwy, patrząc na ciebie

##Noc, kiedy cię szukałem, prosząc, żebyś wróciła
Mówiąc, że za tobą tęskniłem
Chowając się i płacząc całą noc, to wszystko
I fakt, że się od siebie oddalamy
To jest dla mnie bardziej bolesne

Kiedy jedno za drugim wszystko porządkowałem
Nagle o tym pomyślałem
Było tak wiele rzeczy, z powodu których jest mi przykro

Nie byłem wystarczająco dobry, więc nie mogłem się wyrazić
Wiem, że wtedy byłaś mną rozczarowana

#
##

W dzień, kiedy to naprawdę bardzo bolało
Naprawdę za tobą tęskniłem
Byłem taki młody
Tak bardzo cię nienawidziłem

Więc miałem nadzieję, że też będziesz cierpieć
Miałem nadzieję, że beze mnie też będzie cię boleć

Numer twojego telefonu, który jest wciąż wyraźny w mojej głowie
Sposób w jaki mówiłaś, który ciągle się zmieniał
Twoje ciało, które było takie ciepłe
Wszystko, za czym tęsknię jest zapominane
To jest to, co boli

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...