Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 listopada 2013

FIESTAR - I don't know



FIESTAR - Nie wiem

Mówisz mi raz, drugi, trzeci raz, ale nie wiem
Nic nie wiem

Dlaczego ciągle mnie prosisz, żeby spotkać się w nocy?
Czy randki zazwyczaj takie są?
(Tak jest, dorośli tak robią)
Nic nie wiem

Dlaczego ciągle na mnie pstrykasz?
Zrobiłam coś źle?
Nie wiem, co mówisz

#Mówisz mi raz, dwa, trzy razy, ale nie wiem
Nie wiem, dlaczego moja twarz się czerwieni
Co to znaczy, kiedy tak na mnie patrzysz?
Nic nie wiem

#Dla mnie to pierwszy raz, ale dla ciebie to takie naturalne
Co to jest? To mój pierwszy raz
Moja oczy szeroko się otwierają, a moje serce galopuje
Co to jest? Naprawdę nie wiem

Co chcesz powiedzieć?
Dzisiaj już jest naprawdę późno
(Zostań odrobinę dłużej, zostań więcej ze mną)
Nic nie wiem

Gdzie idę?
Czy teraz jest za późno, żeby się zatrzymać?
Chyba nie mogę tego zrobić
Nic nie wiem

##

Jest późno i księżyc mówi, że już jest noc
Mocno ściskasz moje dłonie i nie puszczasz
Nie wiem dlaczego, ale nie nienawidzę tego, chociaż nie wiem, co to jest
Chcę ci zaufać chłopcze, ponieważ jesteś moim chłopcem
Sprawiasz, że czuję się tak dobrze, jestem wypełniona radością

Czy to nie jest dozwolone? Naprawdę nie wiem
Co to jest? To mój pierwszy raz
Moja oczy szeroko się otwierają, a moje serce galopuje
Co to jest? Naprawdę nie wiem

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...