Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 listopada 2013

FT Island - I can't have you 2013


FT Island - Nie mogę cię mieć

Chociaż próbujesz unikać moich oczu i chować się
Gdziekolwiek pójdziesz, nie możesz mi uciec
Ten zapierający dech uśmiech, który sprawia, że wariuję, podaruj go tylko mi
Nie mogę pozwolić ci odejść, nie mogę pozwolić ci odejść

#Ty, która się oddalasz - ty, której nie mogę mieć
Nie wymuszę na tobie czegoś takiego jak miłość
Gdybyś tylko została przy mnie
Coraz bardziej się oddalasz, jestem uwięziony w ciemności
Pokryte bliznami serce nie jest dla mnie ważne
Gdybyś tylko tu była, wróć do mnie

Twoje zimne oczy mówią mi, że nie jestem już tym jedynym
Czy po prostu odrzucisz utrzymujące się uczucia? Dla mnie to byłaś tylko ty
Nie mogę pozwolić ci odejść, nie mogę pozwolić ci odejść

#

Nie mów, że jest za późno moja dziewczyno
Nic nie musisz mówić moja dziewczyno

Ty, która się oddalasz - ty, której nie mogę mieć
Nie wymuszę na tobie czegoś takiego jak miłość
Gdybyś tylko została przy mnie
Gdybym mógł cię mieć dzięki odrzuceniu siebie
Rozdzierający ból nie jest już istotny
Jeśli tylko jestem w stanie cię zobaczyć - wróć do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...