Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

2AM - Regret 2013


2AM - Żal

Był słoneczny dzień, kiedy zaczęłam się nasza miłość
Byliśmy tacy szczęśliwi, tak bardzo cię kochałem
Teraz to koniec, wszystko się skończyło, moje serce tak bardzo boli
Nie wiem, co robić, wciąż nie mogę z ciebie zrezygnować

Będziesz tego żałować, zapomnę cię, nawet jeśli jestem jak głupiec, zapomnę cię
Zdeterminowałem się i obiecałem sobie, chociaż nie mogę zapomnieć mojej miłości
Chociaż znowu będę o tobie myśleć

#Płaczę i płaczę, i płaczę w ten sposób, ponieważ to takie frustrujące
Płaczę i płaczę, i płaczę znowu, ponieważ jestem taki zły
Co zrobię? Nie odchodź tak, umrę
Co zrobię? Co zrobię? Co zrobię?

Uśmiechnę cię, zapomnę cię, będę dobrze żył, żeby wszyscy zobaczyli
Jestem takim głupcem, jestem głupcem
Ponieważ narysuję cię łzami, ponieważ nie mogę cię zapomnieć

#

Dzisiaj też jest słonecznie
Tak jak w dniu, kiedy się spotkaliśmy 
Ale nie ma cię przy mnie

Płaczę i płaczę, i płaczę w ten sposób
Płaczę i płaczę, i płaczę znowu, i teraz sobie uświadomiłem
Co zrobię? Nie odchodź tak, umrę
Co zrobię? Co zrobię? Co zrobię?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...