Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 października 2013

T-ARA - Because I know 2013



T-ARA - Ponieważ wiem

Jesteś Romeo, o którym myślę
Do kiedy masz zamiar sprawiać, że jestem niespokojna?
Moje serce płonie
Proszę, powiedz mi miłość miłość

Próbuję ładnie wyglądać, dzięki makijażowi
Nakładam ubrania, które ci się podobały i wychodzę
Żeby lepiej wyglądać, ścinam na krótko moje długie, proste włosy
Wiesz?

Dlaczego się do mnie uśmiechasz?
Moje serce znowu drży
Też mnie kochasz?
Czy czujesz to samo?

#Ponieważ kiedy się zakochuję, znam to uczucie
Ponieważ czuję trzepot mojego serca
Ponieważ wiem, że będzie boleć, kiedy się zakocham
Boję się i nie mogę nawet mówić

##Co robić? Ponieważ to boli
Jeśli wiesz, co czuję, proszę, pierwszy mi powiedz
Przez ciebie, ponieważ jestem smutna
Czy to tylko ja? 

Z powodu twojej krótkiej wiadomości, czy bezpiecznie wróciłam do domu
Moje serce znowu galopuje
Co robisz w ten weekend? Jadłaś?
Dlaczego mnie o to pytasz?

Setki razy dziennie myślę, że to nie jest właściwe
Ale wtedy wciąż rozglądam się naokoło mnie
Czekam, spędzając tak cały dzień
Mając nadzieję, że kilka razy będę cię nienawidzić
To dezorientuje mnie jak piekielna trąba powietrzna
Pospiesz się i powiedz mi
Nie mów mi dlaczego

#
##

Czuję dużo lęku, mam wiele łez
Dlaczego tego nie wiesz?
Przestań mną wstrząsać
Pospiesz się i powiedz mi, żebym już nie cierpiała

##

angielskie tłumacznie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...