Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 października 2013

T-ARA - Hurt 2013

T-ARA - Boli

Nie mogę, to boli, proszę, nie rób tego
Jeśli mnie poznasz, jestem małą i miękką dziewczyną

Jesteś zły, nienawidzę cię, nie możesz mnie naprawdę zobaczyć?
Spójrz na mnie, chcę być w tobie zakochana

Uśmiecham się, ale dlaczego płaczę?
Jestem tutaj, ale gdzie patrzysz?
Spójrz na mnie, wołam cię z tyłu

#Kocham cię, kocham cię, tylko ciebie
Jesteś moją bolesną miłością
Miłością, która jest przy mnie, ale miłością, której nie mogę mieć

##Tylko ty, tylko ty, kocham cię
Z powodu tej bolesnej miłości, to nie przestaje
Ciągle płyną łzy, kocham cię

Wiem, nie lubię tego, nienawidzę siebie za to, że taka jestem
To dziwne, zamykam oczy, ale widzę ciebie
Kiedy mnie sięgniesz?
Czyje imię wołają twoje usta?
Spójrz na mnie, wołam cię z tyłu

#
##

Proszę, chociaż raz się obejrzyj, przynajmniej raz
Nie mów, że jestem tylko przyjaciółką

Kocham cię, kocham cię, dlaczego nie słyszysz?
Muszę to powiedzieć, żebyś wiedział?
Jestem przy tobie nie jako przyjaciółka, ale ukochana

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...