Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 października 2013

Boys Republic - You are special 2013


Boys Republic - Jesteś wyjątkowa

Nie rozumiem, proszę, powiedz mi dlaczego on?
On tylko umie gadać, nie jest dla ciebie dobry

Czułem ból w twoich oczach
(Będę biegł dla ciebie, dziecinko)
Ukryłaś to śmiechem, który brzmi inaczej niż wcześniej
(Nie będę stał spokojnie)

#Powiem ci dokładnie jak jest, tylko posłuchaj, ten facet nie jest dla ciebie właściwy
Taki jestem, nie owijam w bawełnę, jesteś dla mnie wyjątkowa

##Nie mogę tego dusić, nie chcę już tylko patrzeć
Nie mogę tego znieść, bądź moją dziewczyną
Powiem słowa, które powstrzymywałem przez ten cały czas
Jeśli to ci pasuje, bądź moją dziewczyną

Nie odrzucaj mojej propozycji x8

Udaje, że jest ważniakiem, zgrywając się i to jest irytujące
Więc nie podoba mi się, że jest przy tobie

#
##

Wszędzie naokoło ciebie są podrywacze, podrywacza, którzy obrali sobie ciebie na celownik
Ochronię cię jak hełm hełm hełm
Wyżej wyżej wznosi się moje pragnienie ciebie
Po prostu chodź do mnie, gra skończona skończona skończona

##

Mogę poczekać, jeśli mogę być z tobą
Od teraz chcę być twoim mężczyzną
Jeśli to ci pasuje, bądź moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie pop!gasa

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że tam będzie: "nie odrzucaj mojej propozycji"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) faktycznie możesz mieć rację

      Usuń
    2. Nie ma sprawy:) ciesze się, że mogłam pomóc:)

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...