Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 października 2013

T-ARA - Don't get married 2013


T-ARA - Nie żeń się

Nie wierzę w to, to nie prawda
To pojawiło się tak nagle
Zostawiasz mnie tutaj i gdzie patrzysz? (O mój Boże)

Proszę, powiedz mi, że to żart
Powiedz mi, że bawiłeś się z sercem nuny*
Moje miękkie serce jest takie zszokowane
Nie mogę się uspokoić

#Proszę, przemyśl to jeszcze raz
Tylko na chwilę tobą zachwiało
Nie możesz żyć beze mnie
Dziecinko

##Ona nie jest dla ciebie właściwa
Nigdy się nie myliłam
Nie żeń się, nie żeń się, proszę

###To oczywiste, że będziesz tego żałować
Nie będę patrzeć na ciebie z góry, bo jesteś młody
Nie żeń się, nie żeń się, proszę

Jesteś ostatnim facetem w moim życiu
To naprawdę tylko ty
Naprawdę mam wrażenie, że niebo się rozpadnie

#
##
###

Umieram dziecinko
Dlaczego moje gardło ciągle się zatyka
Miłość jest nędzna, nienawidzę tego
Nie mogę wyłączyć tego ognia
Nigdy nie pozwolę ci odejść
Wolałabym raczej, żeby dzisiaj padało
Umieram umieram
Co mogę zrobić, żebyś mi zaufał?

##
###

Hej, czy ktoś może mi teraz pomóc
Stop wszyscy ten chłopak jest mój
Hej, czy ktoś może mi teraz pomóc
Stop wszyscy ten chłopak jest mój

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...