Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 października 2013

MyName feat D.O (Lee Hyun Do) - Day by day 2013


MyName - Dzień za dniem

Hej, ty, Przeznaczenie, spróbujmy
Nie ważne jak silne jesteś, nie przegram
Nie ważne ile razy mnie uderzysz, nie będę płakać
Nie ważne jak bardzo będziesz mnie zatrzymywać, nie przestanę
Hej, ty, Przeznaczenie, spróbujmy
Nie ważne jak jest ciężko, nie zmęczę się
Nie ważne jak bardzo mnie przydusisz, nie upadnę
Nie przegram z tobą, nie ważne co

#(Dzień za dniem, dzień za dniem)
Nie ważne jak bardzo to boli, moje życie toczy się dalej i dalej
(Dzień za dniem, dzień za dniem)
Wejdę w inne jutro, będę szedł dalej i dalej

Dzisiaj wszystko jest takie same jak wczoraj
Nic się nie zmieniło i jest ciężko, ale
Z powodu tego serca, które może się zmienić, mam się dobrze

Och, mała gwiazda lśni jaśniej w ciemności
Im jest ciężej, tym większe staje się moje serce
Bez wahania, chcę patrzeć tylko na ciebie
Jedyne, czego zawsze potrzebuję, to ty
Jest dobrze, ten ból pewnego dnia przeminie
Nie martw się, otrzyj swoje łzy, chwyć moją dłoń
Ponieważ nigdy cię nie stracę

##Och dzień za dniem, kiedy mija smutna noc
Nadszedł poranek, na który ty i ja czekaliśmy
Och dzień za dniem, pewnego dnia sięgniemy jutra

#

Nikt nie może zastąpić twojego imienia i jestem z tego zadowolony

Tak, jesteś moim ideałem, kierunek, którego szukałem
Jasne słońce, które może pokonać wszystkie cierpienia
Nadzieja, którą znalazłem na końcu długiej tułaczki
Już jestem szczęśliwszy niż ktokolwiek inny na świcie
Nasz obietnica, która jest głęboko wyryta w moim sercu, tylko dzięki temu
Będę kontynuował, nawet jeśli to trudna i niebezpieczna droga
Otrę swoje łzy i jeszcze raz zmierzę w kierunku jutra

##

Nawet jeśli zgubię się w nieskończonej ciemności, na końcu to znajdę
Nie ważne jakie pojawią się kłopoty (jakie pojawią się kłopoty)
Znowu otrę swoje łzy (otrę swoje łzy)
Dla ciebie, nigdy nie przestanę

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...