Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - Symptoms 2013


SHINee - Objawy

To jest tajemnicze, nie, to dziwne, to może być choroba
Nie mam siły w moim ciele, nie mogę go kontrolować
Te złe objawy pojawiły się po spotkaniu ciebie
Zostałem sam w tą czarną noc (w moim pokoju, który jest wypełniony myślami o tobie)
Nic nie mogę zrobić i rysuję cię, cały dzień cierpiąc
Twoja obojętna twarz, której nie mogę pojąć, sprawia, że mój oddech się zatrzymuje

#Twoje zimne oczy zagłębiają się w moje serce, ciąć głęboko przez jego środek
Jeśli nie uleczę tej rany, mogę umrzeć, mogę zwariować, nie wiem, co się stanie
Choroba, którą jesteś ty, im bardziej się pogarsza, im bardziej jestem wyczerpany, ale jedynym lekarstwem jesteś ty
Jeśli nie mogę cię mieć, mogę umrzeć, mogę zwariować, nie wiem, co się stanie
Jedynym lekarstwem jesteś ty
Nie mogę żyć, jeśli cię stracę

Kiedy słyszę twoje imię, czuję jakby były na nim ciernie
Moje serce czuje się porażone i odrętwiałe, jakbym połknął różane ciernie
Moje głęboko przebite serce, moje przebite serce, moje posiniaczone serce
(Wyciągnij dłoń i obejmij je)
Udajesz, że dajesz mi szansę, zbliżając się, a potem oddalasz się
Jak lalka, zostaję przeciągnięty przed tobą, mój oddech się zatrzymuje

#

Nie mogę zrozumieć tej gorączki, nie mogę jej obniżyć
Czy słyszysz moje serce, które zaraz wybuchnie do ciebie?
Wyschłem jak pustynia, mam nadzieję, że spadnie słodki, którym jesteś ty

#

Nie mogę żyć, jeśli cię stracę

angielskie tłumaczenie pop!gasa



live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...