Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - Queen of New York 2013


SHINee - Królowa Nowego Jorku

Yeah, sposób w jaki idzie, sposób w jaki mówi
Ta dziewczyna, ona jest jak królowa, sprawdź to

W deszczowy dzień, na tej alei, znalazłem cię
Słyszałem dzwony o decybelach wyższych niż Empire State Building*

Dziecinko, kiedy do mnie idziesz, jesteś taka śliczna, taka śliczna
Jeśli ci nie przeszkadza, czy mogę iść z tobą w deszczu?
Chcę być  z tobą szczery, zwariowałem od pierwszego wejrzenia

#W deszczowym Nowym Jorku bezmyślnie szedłem tą ulicą, miłość to odpowiednia pora
Tak, Nowy Jork, jesteś bez imienia, ale chcę zostać z tobą w Nowym Jorku

Jesteśmy pod tym samym parasolem, a nasze ramiona lekko się zderzają
Skręcamy za rogiem i przechodzimy przez ulicę, moje stopy się ruszają, ale moje serce dzwoni ostrzegawczo na alarm

Kiedy rzucam ukradkowe spojrzenia na twoje długie rzęsy, jesteś taka śliczna, taka śliczna
Jeśli jesteś zdenerwowana, czy mogę cię miękko przytulić pod tymi światłami?
W tej chwili całkowicie zapomniałem o moich biletach powrotnych, yeah, ponieważ jesteś moja

#

Jestem włóczęgą, tułaczem, więc czy zatrzymasz mnie na chwilę?
Gdyby tylko to miasto stało się moim ostatnim przystankiem

# x2

*najwyższy budynek w Nowym Jorku, według kategorii miary najwyższych budynków opartej na ich wysokości do strukturalnego wierzchołka jest to 19. najwyższy budynek na świcie (dane z października 2013 roku, więcej tutaj)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...