Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - One minute back 2013


SHINee - Jedna minuta wstecz

Nie, ten uśmiech jest zdecydowanie nie twój, wyglądasz zbyt szczęśliwie
Zgadza się, to tylko osoba, która wygląda jak ty, ponieważ ramiona, w których jesteś, nie są moje

Och, muszę tylko cofnąć się o krok zanim mnie zobaczysz, muszę się tylko odwrócić i odejść
Cofnę to, jakby nic się nie stało (nie możemy złączyć spojrzeń), ale twoje oczy patrzą w moje (dlaczego)

#Jedna minuta, tylko jedna minuta (czas) cofnij czas
Tylko jeszcze jedna minuta (czas czas) cofnij zegar
Po prostu udawaj, że tego nie widziałem, spędzę dzień jutrzejszy tak jak wczorajszy
Jedna minuta, tylko jedna minuta (czas czas) yeah
Jedna minuta, jedna minuta, jedna minuta, jedna minuta (więcej)
Jedna minuta, jedna minuta, (więcej) jedna minuta, jedna minuta (więcej)

Byliśmy zbyt gorący, więc chciałaś tylko ochłonąć i złapać trochę świeżego powietrze, rozumiem
Co to za sytuacja? Zmierzam w bardzo wzburzającym kierunku
Nasze spojrzenia się spotykają i teraz pojawia się błąkanina, czy ja jestem tym wiatrem*?

Udam, że tego nie widziałem, zamknę oczy, więc też udawaj, że mnie nie widziałaś
Nie chcę wiedzieć, co wybierasz (nie wybieraj jego) unikaj moich oczu

Jedna minuta, tylko jedna minuta (czas) cofnij czas
Tylko jeszcze jedna minuta (czas czas) cofnij zegar
Po prostu udawaj, że tego nie widziałem, spędzę dzień jutrzejszy tak jak wczorajszy
Jedna minuta, tylko jedna minuta (czas czas) yeah

Po prostu zatrzymaj się na minutę, buduj świat
W porządku, jeśli zatrzyma się na zawsze, jeśli tylko ona jest przy mnie, dokładnie tak

Jedna minuta, jedna minuta (dla mnie) daj mi szansę
Tysiąc razy, dziesięć tysięcy razy (nie ważne jak wiele razy) nie stracę się
Nie chcę tego słyszeć, nie chcę znać twojej wymówki, twojego wyjaśnienia
Jedna minuta, tylko jedna minuta (czas czas) yeah

#

*po koreańsku słowo wiatr oznacza też zdradę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...