Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - Destination 2013


SHINee - Cel

Myślałem, że to było naturalne, nie miałem czasu na wątpliwości
Nie byłem samotny, ponieważ byliśmy razem, byłem po prostu do tego przyzwyczajony
Jeden krok, dwa kroki, nasze kroki były zsynchronizowane, po prostu szliśmy za tą flagą
Jeden dzień, dwa dni, po prostu żyliśmy, nie wiedząc, gdzie zmierzamy

#Flaga powiewa na wietrze, zakrywając moje oczy, wszystko zaciemniając
Czy będę w stanie zobaczyć mój cel?
Flaga kołysze się na wietrze, unosząc się przed moimi krokami
Czy będę w stanie dotrzeć do mojego celu?

##Na na na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na mój cel
Na na na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na mój cel

Nie było niczego, o czym nie słyszałem, nie było niczego, czego nie mogłem powiedzieć
Zamknąłem oczy i włączyłem światło, kiedy budowałem prawdę bez logiki
"To jest to, co jest, to właściwa droga, tak po prostu jest"
Nie wiedzą, że to może być niewłaściwe

#
##

Te kroki podążały tylko za śladami stóp, kiedy tworzyłem historię
Gwiazdy się zatrzymały i oświetlały moją ścieżkę

Prowadzony do tego nieznanego miejsca, byłem coraz bardziej i bardziej stromo zasysany
Odepchnąłem niejasne powietrze, z którym się zderzyłem, ten przepływ
Nie widzę nic przed sobą, zamknij oczy i poczuj to, krok za krokiem, wszyscy
Użyźniaczem mojej przyszłości jest to, czym teraz są moje kroki
Zmierzam ku przyszłości, do naszego błogosławieństwa

Czy wszystko zostało już zadecydowane? Dlaczego nie mogę przestać?
Czy będę w stanie zobaczyć mój cel?
Czy wszystko będzie przede mną? Gdzie zatrzyma się ta flaga?
Czy będę w stanie dotrzeć do mojego celu?

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...