Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - Close the door 2013


SHINee - Zamknij drzwi

Dziecinko, to było szalone, zeszłego lata gwiazdy zeszły z nieba
Przed nami, nie wewnątrz naszych oczu
Marzę o wieczności, codziennie wyobrażam sobie naszą przyszłość
Ciepło, w ten sposób, obiecaliśmy, że do końca będziemy razem

#Kiedy myślę o tych słowach, nie mogę cię teraz zrozumieć
Jeśli naprawdę mnie pragniesz, całkowicie otwórz swoje serce i przyjmij mnie
Oddałbym ci wszystko, co mam, wszystko w moich snach i przyszłości
Ale ty wciąż otwierasz i zamykasz, proszę przyjmij mnie teraz
Kiedy widzę cię w swoich marzeniach, myślę, że jesteś jedyną dziewczyną
Też wiesz, że to na co wskazuje twój sen to mój świat
Jestem tutaj, głuptasie, jesteś taka ślepa, będziesz tego żałować
Nie możesz przeczytać mojego serca czy naszego przeznaczenia, ale nie mogę odejść

#

Pewnego dnia poznasz mnie, dziecinko
Później otworzysz się na mnie

Na niebie są drzwi, które są mną, automatyczne drzwi, które otwierają się tylko dla ciebie
Stanę się przejściem, żeby dostać się do twoich oczu, które na mnie patrzą
Wiem, jak się do ciebie dostać, nabieram powietrza i biegnę
Jestem cały gotowy, przyjdź do mojego boku, zamknij oczy

Oddałbym ci wszystko, co mam, wszystko w moich snach i przyszłości
Ale ty wciąż otwierasz i zamykasz, proszę przyjmij mnie teraz

Dziecinko, proszę, zamknij drzwi w swoim sercu
Pewnego dnia uświadomisz sobie, że przegrałaś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...