Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

SHINee - Colorful 2013


SHINee - Kolorowy

Och, dlaczego wyglądasz na taką złą? Niebo staje się żółte
Jeśli tylko znowu się do mnie uśmiechniesz (świat znowu stanie się niebieski)
Czerwony alarm gdzieś odchodzi, stoję nieruchomo i rozglądam się
Wtedy twój uśmiech o miętowym kolorze (kolory na świecie)

#W chwili, kiedy spotykają się nasze oczy
Moje szare serce znowu bije (czerwono bije)
W twoich oczach kiedyś byłem ciemny, ale znajdę światło

##Czy moje oczy się psują? W chwili, w której twoja ręka mnie dotknęła, wszystko naokoło mnie stało się kolorowe
W białym i zimno zamarzniętym świecie, w chwili, w której moje oczy stały się ślepe
Uczyniłaś moje życie kolorowym

###Myślę, że jesteś magiczna (hej) myślę, że jesteś wspaniała (yeah)
Z twojego powodu moje serce jest kolorowe
W czarnym i ciemnym świecie chwila, kiedy próbuję zamknąć oczy
Uczyniłaś moje życie kolorowym

Widzę twoje widmo
Moje serce bije bardziej niż wielki bęben, zmierza do ciebie, jakby zjeżdżało na zjeżdżalni
Bądź moim ulubionym różem, mrugnij do mnie
Przykryj mi swoim kolorem

Przykryj bezbarwność tęczą, nałóż kolor na ocena z zachodem słońca
Krajobraz, który widzisz jest taki ciepłu, zmierz się z wiatrem z tym uczuciem

#
##
###

Czy moje oczy się psują? W chwili, w której twoja ręka mnie dotknęła, wszystko naokoło mnie stało się kolorowe
Ta chwila, kiedy trzymamy się za ręce w tym gęsto zielono pachnącym świecie

##
###

Uczyć moje życie kolorowym

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...