Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

9Muses - Gun 2013


9Muses - Broń

#Jeśli będziesz się grzebać z ciuchami, dzień się skończy
Jeśli będziesz niezręcznie się wahać, dzień się skończy

Mogę powiedzieć, że jesteś nieśmiały, w tym tempie, stracisz mnie
Jeśli dalej będziesz pokazywać mi swoje wady
Więc chodź natychmiast

##Co z tobą nie tak? Nie masz odwagi
To otwarcie, może nie być kolejnej szansy

###Spójrz, zejdź na ziemię, spójrz, pamiętaj o manierach
Spójrz, mów sprawiedliwie, jeśli jesteś mężczyzną, bądź mężczyzną i dobrze to zakończ

#

Przestań wszystko szacować, rzucanie spojrzeń z ukosa nie jest dobre
Jest wielu innych facetów, którzy są lepsi od ciebie

##

Spójrz, udaję, że cię nie widziałam, spójrz, udaję, że jestem niewinna
Spójrz, udaję, że jestem ładna
Udaję, że przez ciebie się uśmiecham, dobrze to zakończ

Przyjdź do mnie jak przeznaczenie, włącz światła w moim sercu
Poważnie wyznaj mi swoje uczucia, OK

Jeśli będziesz się wciąż wahać, zranisz się
Dotykając dotykając, wstrząśnij moim sercem
Pokaż mi swoje płonące serce i postawę
Nie bądź żałosny, czy nie zachowuj się jak głupiec

###
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...