Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 października 2013

Roy Kim - Seoul, here 2013 (Reply 1994 OST)


Roy Kim - Seul, tutaj

Myślę, że naprawdę muszę wrócić
To miejsce do mnie nie pasuje
Mogę uśmiechać się wewnątrz krzykliwych pokus
Ale wszystko wydaje się być nieznajome

Kiedy przyzwyczaiłem się do samotności
Bycie samym jest właściwie bardziej wygodne
Możesz jeszcze tego nie rozumieć
Tak ja też cię nie znam

Decyzja zawsze jest taka czy inna
Albo kochankowie, albo nieznajomi
Ale smutek wynikający z niemożności bycia jednymi z nich
Wszystko co robisz, to bezdusznie na mnie patrzysz

#Muszę wrócić do początku
Chociaż trudności są dla wszystkich takie same
To czego potrzebuję to jedynie przerwa
Przepraszam, że pokazałem ci swoją słabą stronę

Ale wrócę pewnego dnia
Bo tym właśnie jest przerwa
Będzie fajnie znowu cię zobaczyć
Kiedy moje serce stanie się większe i bardziej wolne

#

Przepraszam, że pokazałem ci swoją słabą stronę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...