Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 października 2013

K.Will - You don't know love 2013


K.Will - Nie znasz miłości

Powiedziałaś, że się zmieniłem, że nie mam na myśli tego, co mówię, że moja miłość się ochłodziła, ale to nie tak
Jestem po prostu zmęczony, czy chociaż dzisiaj mi odpuścisz? Dlaczego myślisz tylko o sobie?

#Czy po prostu tam będziesz, nawet jeśli czasami nic nie powiem?
Czy tak ciężko to zrobić?
Przestań mnie męczyć i daj mi odetchnąć

##Nie znasz miłości, znasz tylko siebie, przestań z tym dziecinnym jęczeniem
Wciąż nie znasz miłości, znasz tylko siebie, czy muszę ci to powiedzieć, żebyś wiedziała?

###Nie o to chodzi, dlaczego jesteś taka staroświecka? Nie to miałem na myśli
Nawet nie wiedząc, doprowadziłem cię do płaczu, wiem
Dlaczego jesteś taka staroświecka? Te słowa wybuchają, zanim zdążę się zorientować
Co robię, proszę, chociaż ten raz mi odpuść

Rozstańmy się, zakończmy to - tak łatwo mówisz takie rzeczy
Nie rozumiem, wiem, że po prostu jesteś wściekła, ale proszę, przestań
Dlaczego myślisz tylko o sobie?

#
##
###

Mogę wydawać się obojętny, ale w moim sercu jesteś tylko ty, tylko ty
Zawsze jestem tutaj, gdzie mogę cię dosięgnąć

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...