Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 października 2013

Kim Bo Hyung (SPICA) - Crazy girl 2013



Kim Bo Hyung - Szalona dziewczyna

Inna osoba naprzeciw mnie z nieznajomą twarzą, którą pierwszy raz widzę
Patrzy na mnie, jakbym była dziwną osobą
Nic nie mogłam powiedzieć, nie mogłam nawet unieść głowy
Po prostu tak bardzo siebie nienawidziłam za to, że tak do ciebie przyszłam

#Hej dziecinko, przepraszam, że przyszłam do ciebie po tak długim czasie
Hej dziecinko, wybacz mi, że pokazałam ci taką brzydką swoją stronę 

##Jestem szaloną dziewczyną (szaloną dziewczyną), jestem szaloną dziewczyną 
Co ci zrobiłam, tobie, który znał tylko mnie i dawał i miłość
Jestem szaloną dziewczyną (szaloną dziewczyną), jestem szaloną dziewczyną 
Zimno opuściłam ciebie, który byłeś taki dobry, jestem szaloną dziewczyną

Myślałam, że on będzie lepszy niż ty, ponieważ miał więcej 
Wierzyłam, że kobieta nie może żyć tylko dzięki miłości
Wszystko co powiem będzie bezużyteczne, ponieważ już się odwróciłeś
Będę wyglądać żałośnie przez to, że taka jestem przy tobie

#
##

Gdzie postąpiłam źle? Jestem taką dziewczyną, która nawet nie zasługuje, żeby oburzać się na ciebie (taka dziewczyną)
Już nigdy więcej nie będę cię szukać, wymaż mnie dzisiaj ze swojej pamięci

##

(Szalona dziewczyna, szalona dziewczyna)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...