Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

Park Ji Yoon feat. San E - Mr. Lee 2013



Park Ji Yoon feat. San E - Pan Lee

Hej, panie Lee
Jesteś na mojej liście ulubionych
Już jestem zaznajomiona ze wszystkim na twojej linii czasu
Do tego stopnia, że mogę to zapamiętać

Idealne ciało
Lubisz ćwiczyć
Twoje tajemnicze i dziwne oczy
Jetem taka ciekawa, co jest w środku

#Jak powinnam to zacząć?
Powinnam napisać do ciebie i udawać, że to przez pomyłkę?
Gdybyś tylko do mnie zadzwonił
Jak zrobiłeś w moich snach

##Pójdę do ciebie, powiedz mi
Gdzie teraz jesteś?
Czy ktoś
Jest koło ciebie?
Nie rzucaj ukradkowych wspomnień innym ludziom
I po prostu tu się zatrzymaj

Hej, panie Lee
Co noc śnię
To elektryzująca wyobraźnia
Do punktu, że nie chcę się budzić

Kręci mi się w głowie
Chyba wariuję
Samo twoje istnienie
Podnieca mnie

#
##

Hej, panie Lee

Stop

San E yeah to moje imię
Przeznaczenie klasycznych pań
Moja wartość wzrosła
Sponsorowane marki, nowy samochód sportowy
Dlaczego to robisz? Sama jesteś całkiem wysokiej klasy dziewczyną
Ale codziennie o tej porze, piszesz do mnie, pytając czy śpię
Nie lubię łatwych dziewczyn
Lubię modnie, dziewczyno, spójrz
Dodatkowo, mój osobisty gust to pończochy
Nie, nie lubię natrętnego prześladowania
Widzę przez ciebie, przez ciebie
Jeśli pragniesz zapanować nad panem Lee
Kliknij odśwież

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...