Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

Yuna (AOA) - I'm ok 2013 (Marry Him if You Dare OST)


Yuna - Mam się dobrze

Wiele gwiazd wisi na późno nocnym niebie
Są małe, ale te gwiazdy staną się moim światłem
Jak zawsze jest jakby patrzyły tylko na mnie
Lśniąca i wschodząca gwiazda

Kiedy jest ciężko, wyczerpująco i samotnie
Zawsze tam jesteś, w tym samym miejscu
Czasami pojawiają się blizny i płyną łzy, ale
Och nie przestawaj, nigdy się nie poddawaj

#Nawet jeśli świat jest o mnie zazdrosny, mam się dobrze
Nawet jeśli miłość mnie opuści, mam się dobrze
Ponieważ zawsze podejmuję wybór
Nie ważne co mówią inni, potrzebuję tylko ciebie

##Nawet jeśli kołyszę i kołyszę, mam się dobrze
Nawet jeśli się męczę i upadam, mam się dobrze
Nawet jeśli wszyscy mówią nie, mam się dobrze
Kogo obchodzi? Ponieważ główną postacią mojej przyszłości jestem ja

Co noc patrzyłam na siebie i mówiłam
Pewnego dnia olśniewająca ja będę czekać
Tak jak wcześniej, jak ty dla mnie
Słodka i wschodząca gwiazda

Narysuję siebie tam, gdzie marzyłam
Narysuję nas w moim sercu z drżącym podekscytowaniem
Krzycz głośniej, żeby smutek mógł uciec
Och, nie przestawaj, nigdy się nie poddawaj

#
##

Idź krok za krokiem
Miękko mnie obejmij, pewnego dnia się uśmiechniesz

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...