Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

Jung In - Autumn guy 2013



Jung In - Jesienny mężczyzna

Na każdej ulicy
Kiedy wieje zimy jesienny wiatr
Kiedy rozrzucone śmieci tańczą dookoła
Nie ważne jak bardzo błagam i proszę
Sam uciekasz do tego miejsca
Kiedy zbliża się zapach jesieni
Chyba smucisz się (chyba smucisz się)
Tak bardzo jak ochładza się twoje serce, tak bardzo mnie odpychasz
I staję się smutna (staję się smutna)

Mój jesienny mężczyzna
Nie czyń mnie samotną
Ty, który jesteś jak susza
Nie sprawiaj, żebym uschła

#Kocham cię (kocham cię)
Co zrobię? (Mam tylko ciebie)
Wciąż uciekasz
Więc stanę się pokrzywiona

##Kocham cię (myślę, że chyba wiem, dlaczego taki jesteś)
Co zrobię? (To takie trudne)
Czekam aż nadejdzie twoja wiosna
Kiedy się do mnie uśmiechniesz

Wiosna wiosna wiosna wiosna

Na każdej alei
Kiedy cykają świerszcze
Słyszę jedynie ciebie chrzęszczącego na upadłych liściach
Twoje dłonie są w twoich brzęczących kieszeniach
Kiedy sam uciekasz do tego miejsca

Lubiłam cię, ponieważ nie jesteś twardy jak głaz
Ale w trakcie tej jednej pośród czterech pór roku, jesieni, wybuchasz

Idziesz miękko jak woda i przepływasz mi między dłońmi
Może to ja i próbuję ładnie dla ciebie wyglądać
Starałam się, ponieważ moja atrakcyjność jako dziewczyna, może spaść

Pytałam, czy znalazłeś inną dziewczynę
Ale mówisz, że nie, mówisz tylko, że chcesz teraz być sam
Dobra, zrozumiem, skoro sama też czasami lubię być sama

Mam wiele do zrobienia bez ciebie

Surfowanie po internecie, oglądanie wystaw i nadrobienie tego, co się dzieje w dramach
Pójście w góry w dobry dzień, pójście do klubu jak się upije
O wszystkim zapomnę i będę się dobrze bawić

Ale z upływem czasu, moje serce znowu cię woła

Mój jesienny mężczyzna
Nie czyń mnie samotną (nie czyń mnie samotną)
Ty, który jesteś jak susza (jak susza, jak susza, jak susza)
Nie sprawiaj, żebym uschła (nie)

#
##

Czekam czekam
Moje podobne do suszy kochanie, ześlij słodki deszcz na moją miłość

Jesienny mężczyzna, jesienny mężczyzna, jesienny mężczyzna
Jesteś moim mężczyzną

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...