Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 października 2013

VIXX feat. OKDAL - Girls, why? 2013



VIXX ft. OKDAL - Dziewczyny, dlaczego?

Podczas chwili ciszy, po tym jak odłożyliśmy słuchawkę
Kiedy idziemy, kiedy oglądamy film

Czy pytasz z przyzwyczajenia?
Czy to dlatego, że mi nie ufasz?
Nie znasz jednej rzeczy, której chcę od ciebie?

Dlaczego sądziłem, że będziesz wiedzieć, nawet jeśli tego nie powiedziałem?
Dlaczego ciągle myślałem, że to było irytujące?

#Z powodu czegoś takiego jak duma
Z powodu czegoś takiego jak duma
Słowa, których na początku nie mogłem powiedzieć, w końcu teraz ja powiem

Woo kocham cię x4

Zanim powiem "dlaczego dziewczyny...", powiem przepraszam
Dlaczego faceci, nie, dlaczego niewłaściwie używam swojej dumy? Zastanowię się nas tym
Chyba nie wiedziałem o co naprawdę chodzi w byciu mężczyzną
Udawałem, że jestem dorosły, ale chyba wciąż jestem chłopcem
Chyba nie jestem tym jedynym - ale powstrzymam te myśli
I bezpośrednio ci powiem, kocham cię

Nie mówisz mi, że mnie kochasz tak często, jak robiłeś to na początku
Nie zmieniłem się, czy muszę ci mówić, żeby twoje serce było spokojne?

#

Z powodu mojej dumy x2

Dlaczego myślałeś, że będę wiedzieć, nawet jeśli tego nie powiesz?
Dlaczego ciągle myślałeś, że to było irytujące?

#

Woo kocham cię x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...