Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Melody Day - Can you feel me 2013 (Medical Top Team OST)


Melody Day - Czy mnie czujesz

Składam moje dłonie i moje sączące się łzy bardziej bolą, ponieważ to ty
Dlaczego zawsze jesteś o krok ode mnie, sprawiając, że brakuje mi tchu?

Twarz, która tam jest, kiedy odwracam głowę, to ty, więc to bardziej boli
Czy moje nadzieje są zbyt wysokie, żeby moje serce mogło cię dosięgnąć

Cokolwiek mówisz, sprawia, że moje serce jest przytłoczone
Kiedy nasze oddechy się ze sobą mierzą, płyną łzy
Gdzie patrzysz? Jestem tutaj

Czujesz mnie? Czujesz mnie?
Imię, które wypełnia moje zimne serce i krzyczy do ciebie

Czujesz mnie? Czujesz mnie?
Wciąż o tobie myślę i zakrywam usta w bólu
Czy słyszysz te łzy?

Cokolwiek powiesz, będzie dobre
Nawet jeśli to na chwilę, ból się zatrzyma
Ale dlaczego nie wiesz? Jestem tutaj

Czujesz mnie? Czujesz mnie?
Imię, które wypełnia moje zimne serce i krzyczy do ciebie

Czujesz mnie? Czujesz mnie?
Wciąż o tobie myślę i zakrywam usta w bólu

Czy słyszysz te łzy? Czy słyszysz te łzy?
Czy słyszysz te łzy? Czy słyszysz moje serce?
Słyszysz?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...