Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Yuri (Girls’ Generation), Masyta Band – Twinkle twinkle 2013 (No breathing OST)



Yuri, Masyta Band - Migocze migocze

Siła miłości jest taka niesamowita
Nawet kiedy jestem naprawdę zmęczona, wciąż się uśmiecham
Jak popołudniowa tęcza po deszczu
Kiedy cię widzę, zyskuję siłę

Zastanawiam się, jak smakuje przyjaźń
Kiedy o tobie myślę, mój dzień staje się smakowity
Nawet jeśli nie mogę jeść, ponieważ nie mam czasu
Przynajmniej moje serce jest szczęśliwe

#Pierwszy raz coś takiego czuję, sprawiasz, że moje serce galopuje
Jestem ciekawa wszystkiego na twój temat 
Świat woła, woła moje imię
Moje marzenia wszystkie się spełnią

##Migocze migocze, będę lśnić
Wszystko na świecie wygląda ładnie
Dopóki nie wyschnie Morze Japońskie i nie zetrze się Góra Baekdu
Będę śpiewać dla siebie

Nawet jeśli jest ciężko, nie martw się
Dostrzeż nadzieję nawet w smutku
Nie ma poddawania się, idź przed siebie w kierunku wspaniałego jutra
Będę szła moją ścieżką

#
##

Dopóki nie wyschnie Morze Japońskie i nie zetrze się Góra Baekdu
Będę śpiewać dla siebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...