Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Topp Dogg – Cute girl 2013


Topp Dogg – Słodka dziewczyna 


W ciepły wiosenny dzień
Urzeczony twoim olśniewającym wyglądem
Spojrzałen na ciebie

Zdaje się, że nie spostrzegłaś
Przechodząc obok
Skrycie podążyłem za tobą


Przy twojej chwilowej przerwie
Przy zwężającym się dystansie
Przy twoim słodkim uśmiechu
Mogę wszystką pojąć

#To takie słodkie
Twoja speszona twarz
Chcę mocno trzymać cię w ramionach
I ukryć cię
Chcę sprawić, byś była moją dziewczyną
W naszym własnym świecie
Nie chcę pozwolić ci odejść
Zostań ze mną
Jesteś moją dziewczyną
W naszym własnym świecie
Cześć cześć cześć cześć cześć

Lubię ciebie i twój uśmiech, kiedy dajesz mi lunch, który dla mnie zapakowałaś
Twoja lekko opalona skóra idealnie komponuje się z pogodą
Moje serce topnieje na widok perfekcyjnej lini twojego ciała
Musisz być tak ładna, aby przejść jako moja dziewczyna

Pogoda w lipcu sprawia, że jesteś bardziej seksowna
Czujemy się dobrze na pikniku w naszym własnym stylu
Nie mam samochodu więc wsiadamy do 7 pociągu do Ttukseom*?
Czy wolisz iśc na kawę do Garosugil**?

#

Nie mogę uwierzyć, że osoba taka jak ty jest ze mną
Jesteś tak idealna dla mnie i nawet kiedy sobie żartuje
Zawsze się uśmiechasz i pozdrawiasz mnie


#

*jedna ze stacji seulskiego metra
**modny rejon w dystrykcie Gangnam w Seulu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...