Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 października 2013

MayBee - Tomorrow 2013



MayBee - Jutro

Zimny wiatr mocno owiewa moje ramię
Nie dzieje się nic wyjątkowego i tylko niebo jest niebieskie
W takie dni czasami o tobie myślę
Tęsknię za tobą tak bardzo, że ciężko mi oddychać

Wiatr znowu wieje
I przychodzą do mnie zapomniane chwile
Kiedy zamykam oczy, nawet częściej się pojawiasz
Jak tak może być? Prognoza pogody mówi
Że dzisiaj niebo jest przejrzyste i jutro też przejrzyste
I też, że będzie wietrznie

Kiedy jem, kiedy jestem sama
W deszczowe dni bez parasola
Dni, kiedy nie ma nawet śladu ciepła pod kocami
Podczas tych chwil czasami myślę o tobie
Wołam twoje imię tak jak kiedyś to robiłam

Wiatr znowu wieje
I przychodzą do mnie zapomniane chwile
Kiedy zamykam oczy, nawet częściej się pojawiasz
Jak tak może być? Prognoza pogody mówi...
Jest wiele śmiechu, nawet bardziej za tobą tęsknię

Jak biały duch, który rozświetla mój ciemny pokój
(Moje światło gwiazd, które było jedynym światłem w ciemnym pokoju)

Ponieważ było więcej oślepiających i słonecznych dni
Niż deszczowych dni
Przyzwyczaiłam się do tego, że każdy dzień jest smutnym dniem

Noc, kiedy miałam o tobie zapomnieć
Dni, które liczyłam na palcach

Dzień, kiedy byłam pewna, że miałam cię za sobą

Nawet w dnie, kiedy nie ma nawet śladu wiatru
Wieje wiatr, wieje wiatr
W moje serce

Każdego dnia rysuję ciebie
Dzisiaj jest słonecznie
Jutro jest słonecznie
Tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...