Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 października 2013

Teen Top - Lovefool 2013


Teen Top - Miłosny głupiec

Jestem takim głupcem
Nawet kiedy siebie widzę, nawet kiedy siebie widzę x2
Jestem takim głupcem
Nawet kiedy siebie widzę, nawet kiedy siebie widzę x2

Usłyszałem o tobie od mojego przyjaciela i nie mogę zrobić pokerowej miny, co zrobię?
Gdzie podział się ten facet, który mówił, że może dobrze żyć bez ciebie?
Czy ona ma chłopaka? Czy wciąż tak mieszka? (Dlaczego jesteś taki ciekawy?)
Wiem, prawda? Co jest ze mną nie tak, co jest ze mną nie tak
Po byciu ze sobą ponad rok, na koniec częstych kłótni, ty i ja powiedzieliśmy sobie do widzenia
Pozwoliłem ci odejść z klasą, żegnaj, bądź szczęśliwa - o odwróciłem się (och nieźle)
Miałem się dobrze przez dzień czy dwa, nawet wyszedłem spotkać się z przyjaciółmi pierwszy raz od jakiegoś czasu
Imprezowałem całą noc, upijając się i czując dobrze, ale dlaczego skończyłem przed twoim domem?

#Jestem takim głupcem och och takim głupcem
Straciłem dobrą osobę i teraz tego żałuję
Moi przyjaciele patrzą na mnie i mówią
Naprawdę nie możesz bez niej żyć
Jesteś takim głupcem, takim głupcem, takim głupcem

Co jest ze mną nie tak? Czy naprawdę jestem takim głupcem?
Gdzie śliczna dziecinka, która kiedyś nazywała mnie kochaniem, poszła? Rozglądam się, ale nie ma jej tutaj
Cały dzień pławię się w samo litości i kiedy pada, jest gorzej
Wiem, że nie powinienem tego robić, ale naprawdę tak bardzo za tobą tęsknię

Późną i bezsenna nocą nagle pomyślałem o tobie i poszedłem
Na ulicę, którą kiedyś odprowadzałem cię do domy - przypominam sobie te chwile i uśmiecham się
Zastanawiam się, jak ona sobie radzi i odwracam się, że wracać
O mój Boże, jak to możliwe, widzę
Nie powinienem był przychodzić, powinienem po prostu spać, to takie zawstydzające

#

Co powinienem zrobić? Co robić? Proszę, niech ktoś mnie powstrzyma
Proszę, niech ktoś mnie powstrzyma
Pytam moich przyjaciół i innych, którzy przechodzą, ale odpowiedź jest taka sama

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...