Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

K.Will narr. Bora (SISTAR) - Bubble 2013


K.Will narr. Bora - Bańka

Kładę się twarzą do ściany, chowam się pod kocem, szczypię policzki, ale to wciąż jest niewyraźne
Śpisz teraz? Też o mnie myślisz? Mówię do siebie, jestem w rozsypce

To takie skomplikowane w mojej głowie, myślenie o tobie sprawia, że jestem sfrustrowany
Ale wciąż cię lubię, co zrobię? Moje miłosna choroba jest poważna
Martwię się nawet o siebie - dlaczego włożyłem cię do swojego serca? Wciąż o tobie myślę

#Bańka - ponad moją głową, bańka - jest zbyt wiele ciebie
Kręci mi się w głowie, od myślenia cały dzień o twojej ślicznej twarzy
Cud - też jestem zdumiony, cud - chyba naprawdę cię lubię
Jak dziecko biegnące za balonem, w kółko i w kółko, i w kółko

Ile godzin minęło? Nie mogę zasnąć, migasz mi przed oczami, wyobrażam sobie spotkanie z tobą
Myślę o świetnych rzeczach, które mogę powiedzieć i podnoszę telefon,  ale jedynie rysuje te słowa w bańkę ze słowami
Ugh, nie ważne, znowu dzisiaj nie mogę spać, ale nawet jeśli mogę spać, zanurzyłem się w sen, którym jesteś ty
Ty, odbita w moich oczach, zmieniłaś moje kiedyś nudne i męczące dni , teraz jestem zdeterminowany

Samo wyobrażanie sobie tego, czyni mnie szczęśliwym, nie mogę ci powiedzieć, co sobie wyobraziłem
Nawet nie wiem, dlaczego taki jestem, chcę przestać być obsesyjny
Ale widzę cię w moich oczach, jakie zaklęcie rzuciłaś na moje oczy? To nie ma sensu

#

- Oppa, cześć.
- Hej, Bora, jadłaś już?
- O czym mówisz? Jest jedenasta wieczorem.
- Jak było w szkole?
- Dzisiaj jest sobota! Chyba ci się nudzi. Chcesz skoczyć jutro na kawę?
- Naprawdę?
- Opps, mam drugi telefon, porozmawiamy jutro!

Kocham cię - jesteś taka urocza, kocham cię - kiedy o tobie myślę
Cały dzień to łaskocze, wariuję, kocham cię - już nie mogę tego robić
Kocham cię - nie mogę już tego w sobie dusić
Chcę wyznać ci moje szczere uczucia, kocham cię, kocham cię, kocham cię, dziewczyno

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...