Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

K.Will - First love end 2013


K.Will - Koniec pierwszej miłości

Moja pierwsza miłość umarła, pogrzebana w moim sercu
Spaliła moje serce i stała się popiołem
Uczucia przyprawiające o drżenie serca nie żyją, skończyły się wiosenne dni mojego życia
Od tamtego czasu prawie umarłem i byłem ledwo żywy

Ta, która pierwszy raz otworzyła moje oczy na miłość
Ta, którą naprawdę kochałem, aż całe moje ciało pierwszy raz zapłonęło
To byłaś ty
Moja miłość, która już nigdy więcej nie przyjdzie, to ty, to ty
Moja pierwsza miłość umarła

Wspomnienia nie umrą, są silne i przetrwają
Trzymają się mojego serca i torturują mnie

Ta, która pierwszy raz otworzyła moje oczy na miłość
Ta, którą naprawdę kochałem, aż całe moje ciało pierwszy raz zapłonęło
To byłaś ty
Osoba, która pierwszy raz stała się moją nadzieją
Osoba, która pierwszy raz stała się moją rozpaczą
Moja miłość, która już nigdy więcej nie przyjdzie, to ty, to ty
Moja pierwsza miłość umarła

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...