Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

K.Will - A slip of the tongue 2013


K.Will - Przejęzyczenie

Też nigdy cię nie kochałem, mogę pierwszy wyjść?
Jak głupiec, z przejęzyczenia powiedziałem te słowa, których nawet nie mam na myśli
Przynajmniej się wścieknij, powiedz, że to nie jest w porządku - boję się, że właściwie mnie pocieszasz

#Pojawiają się łzy, ty się uśmiechasz - słońce niezręcznie świeci 
Może jestem jedyną smutną osobą na tej ulicy, wszyscy inni wyglądają na szczęśliwych

Już nigdy więcej się nie spotykajmy, to ja mam ciebie dość
Powiedziałem ci w twarz te bezmyślne, szalone słowa
I kiedy się odwróciłem, wiedziałem, że to koniec - co ja właśnie zrobiłem?

#

Chciałbym cofnąć się o dziesięć minut, o pięć minut
To ostatniej chwili, która zaznaczyła nasz koniec

Byłaś dla mnie wszystkim i odchodzisz, łzy niezręcznie płyną
To, co chciałem powiedzieć, podchodzi mi do gardła, ale nie mogę wypowiedzieć pojedynczego słowa i nienawidzę siebie za to

Idę samotnie, nie mając gdzie iść (idę sam)
Może jestem jedyną smutną osobą na tej ulicy, wszyscy inni wyglądają na szczęśliwych
Byłaś dla mnie wszystkim 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...