Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong feat. Junhyung (BEAST) - Don't walk away 2013


Kim Jaejoong ft. Junhyung - Nie odchodź

Nie nie bój się
Pobiegnę do ciebie, zostań tam
Do tego wspaniałego miejsca, gdzie byliśmy razem
Chwyć moją dłoń, chwyć moją dłoń
Zostaw swoje niezdecydowanie w domu
Podążaj za drogą, podążaj za drogą
Nie ma już samotnej ciebie

Dziecinko, to czas się wydostać
Nawet jeśli wschodzi słońce, ta noc wciąż trwa
Podaruj mi ostatni pocałunek, zamknij moje oczy
Podążaj za mną, żeby nasza miłość mogła dzwonić i rozprzestrzeniać się
Nigdy nigdy nie pozwolę ci odejść
Chodź za mną i pokażę ci niebo

Nie chcę, żebyś odchodziła
Nie dbam o innych
Wyraźnie ci pokażę

Dziewczyno, chcę twojej gorącej miłości i emocji
Bo jestem taki zimny bez tego
Czegokolwiek chcesz i oczekujesz, zrobię dla ciebie
Mogę się zmienić
Hej, tylko ty i ja
Niebieskie niebo i ni
Powiedz mi swoją miłość, dziecinko na zawsze

Dziecinko, to czas się wydostać
Nawet jeśli wschodzi słońce, ta noc wciąż trwa
To miejsce, ta chwila, ten przypadek to czas, żeby krzyczeć do świata
Uciec uciec

Nudny i stwardniały świat
Nie pasuje do nas
Zmieńmy tą noc

Nie odchodź
Nie odchodź
Nie odchodź
Nie odchodź

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...