Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - Light 2013


Kim Jaejoong - Światło

Co w tym dobrego, jeśli osiągnę siebie przez tworzenie blizn?

Nie mogę uciec od bycia celem strzały
Jest wycelowana w moje serce
Nie śniąc, znowu budzę się z mojego snu
Dzień za dniem tak się zmieniam
To zbyt wiele, zbyt dotkliwie
Ponieważ wiem, że ochładzanie i zapominanie mojej miłości
Będzie szybsze niż ta spadająca gwiazda

#Co w tym dobrego, jeśli osiągnę siebie przez tworzenie blizn?
Gwiazda miłości pojawia się z łzami
Nawet jeśli stracę głowę i oszaleję, nie można tego naprawić
Niebo potrzebuje więcej gwiazd
Twoje światło nie jest wystarczające, żeby śnić
Zabierz mnie na szczyt zamku cudów

Przemija uczucie dobrego wiatru
Za bardzo wieje, sprawiając, że mam go dość
Nie słysząc nawet głosu prawdy
Zmyślone historie też się zmieniają
Zostają dostarczone, ale to tylko prowokacja, że znikną
Ponieważ są lżejsze niż jedno nocna przygoda z warunkami

#

To zbyt wiele, zbyt dotkliwie
Ponieważ wiem, że ochładzanie i zapominanie mojej miłości
Będzie szybsze niż ta spadająca gwiazda

#

Co w tym dobrego, jeśli zyskam wyjaśniając i pochylając głowę?
Teraz jest początek pożegnania
Nawet utrata mojego rozsądku była ekstrawagancją
Niebo potrzebuje więcej gwiazd
Twoje światło nie jest wystarczające, żeby śnić
Zabierz mnie na szczyt zamku cudów

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...