Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 października 2013

Changmin (2AM) - Moment 2013 (The Heirs OST)


Changmin - Chwila

W twoich oczach, w twojej głowie, miłość jest rysowana
Nawet jeśli jesteśmy daleko, nawet jeśli jesteśmy ukryci, miłość to ty

Mam nadzieję, że tęsknota, która pojawia się z wiatrem, może zdradzić ci moje serce

#Miłość to chwila, dzień, chwila, w której przyszłaś
Wypełniłaś moje oczy, wypełniłaś moje serce i wciąż o tobie myślę
Miłość to chwila, dzień, chwila, kiedy odeszłaś
Nie mogę tego zapomnieć, wciąż o tym myślę

Zamknij oczy, zakryj uszy, czuję miłość
Nawet jeśli nie mogę cię chwycić, nawet jeśli nie mogę cię tulić, miłość to ty

Mam nadzieję, że tęsknota, która jest ukryta w świetle słonecznym, może zdradzić ci moje serce

#

Miłość to chwila, dzień, chwila, kiedy pozwoliłem ci odejść
Moje serce się wtedy zatrzymało, czas się zatrzymał, to wciąż boli
Miłość to chwila, dzień, chwila, kiedy cię opuściłem
Miłość też wtedy odeszła, to wciąż boli

W twoich oczach, w twojej głowie, miłość to...

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...