Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 października 2013

Ken (VIXX) - In the name of love 2013 (The Heirs OST)


Ken - W imię miłości

#Wszyscy wołają mnie, wołasz mnie w imię miłości
Wołasz mnie, wołasz mnie, wyznaj mi swoją miłość
Chociaż są łzy, chociaż moje serce boli
Pójdę w kierunku miłości dla mojego serca

To boli, to tak bardzo boli, że moje zamarznięte serce
Nie ważne jak mocno je obejmuje, nie drga

Ale ty mnie poruszyłaś, twój podobny do grzmotu oddech
Byłem szorstki, ale imię miłości sprawiło, że się rozpłakałem

#

Smutek został na tak długo, że już się do niego przyzwyczaiłem
Więc szczęście, które nadeszło, próbuje uciec

Ale ty mnie roztopiłaś, twoje pocieszenie z powstrzymywanymi łzami
Byłem szorstki, ale sprawiałaś, że żyję, ale boję się, że cię poranię

Och wszyscy mnie wołają, wołasz mnie, krzyczysz, że mnie pragniesz
Wołasz mnie, wołasz mnie, więc moje serce to słyszy
Nie wahaj się, nie poddawaj się, nie zapomnij, że jesteś inną wersją mnie

Och, wszyscy mnie wołają, zakochuję się w imię miłości

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...