Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

The Position - Last love of my life 2013 (Scandal OST)


The Position - Ostatnia miłość mojego życia

#Moja ukochana, boli samo patrzenie na ciebie
W moich oczach powstają łzy i płyną
Nie mogę cię zapomnieć, nawet jeśli umrę
Moje posiniaczone serce, odrzucam siebie dla ciebie
Moja bolesna miłość

Wzdycham, myśląc o tobie
Płyną łzy, ponieważ za tobą tęsknię
Chociaż dałaś mi tylko blizny
Nie mogę cię nienawidzić

Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś dla mnie wszystkim
Ponieważ jesteś ostatnią miłością mojego życia

#

Kiedy płaczesz, ja też płaczę
Kiedy się uśmiechasz, ja też się uśmiecham
Jesteś dla mnie wszystkim
Aż do dnia mojej śmierci, kocha tylko ciebie

Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś dla mnie wszystkim
Ponieważ jesteś ostatnią miłością mojego życia

#

Moja bolesna miłość, moja ukochana
Moja ukochana, boli samo patrzenie na ciebie
Odrzucam siebie dla ciebie
Moja bolesna miłość
Jesteś moim przeznaczeniem

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...