Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

Sonya – I Hope 2013 (Scandal OST)


Sonya – Mam nadzieję


Patrzenie się na ciebie, jak chłodno się odwracasz
Nie wydaje się niezręczne
Ale nie mogę uwierzyć, że to koniec
Gdzie idziesz?

Nie wiem, dlaczego odchodzisz
Ale nie wymazuj wspomnień
Ponieważ one zawsze będą moimi snami
Błagam cię właśnie tak

#Moje uśmiechające się oczy
Moje słodkie szepty 
Chwile, w których byliśmy razem
Zapomniałeś?

##Mam nadzieję
Że wrócisz
Że będziesz z powrotem obok mnie
Mam nadzieję każdego dnia
Zanim skończy się ta pora roku
Zanim nadejdzie złe zimno
Jak na początku, weź mnie za rękę 
Mam nadzieję

Nawet jeśli pewnego dnia
Będę stała tu tak jak zawsze 
Jeśli rzeczy staną się cieżkie na świecie 
Wyciągnij dłoń

Moja miłość się nie zmieni
Moj jeden i jedyny
Gdziekolwiek jesteś, bądź szczęśliwy 
Modlę się co noc

#
##

Nie nienawidzę cię
Jesteś kimś ważnym dla mnie 
Moja jedna i jedyna osoba

Mam nadzieję
Że przytulisz mnie znowu 
Że będziesz moja miłością
Mam nadzieję każdego dnia

Zanim te łzy wyschną
Zanim moje serce eksploduje
Jak na początku, chwyć moją dłoń 
Mam nadzieję

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...