Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

Soyu (SISTAR) & Mad Clown - Stupid in love 2013



Soyu, Mad Clown - Głupio zakochany

#Nawet jeśli twoje usta mnie przeklinają, nie o to mi chodzi
Nawet jeśli twoje serce mnie wyrzuca, nie o to mi chodzi
Dlaczego nie znasz znaczenia moich łez?
Nie mówię, że powinniśmy to zakończyć, proszę cię, żebyś mnie przytulił

Twoje nastawienie było inne, sprawiając, że moje serce bolało, wydawałaś się dziwna
Niebo jest czarne, jakby miało padać
Oboje zaczynamy mieć dość powtarzających się rozczarowań i kłótni
Pewnie dzisiaj tutaj ze mną zerwiesz
Czułem jakby moje serce płonęło i bezwiednie zacząłem krzyczeć
Popchnąłem i waliłem, i drżałem
Dlaczego patrzysz na mnie takimi smutnymi oczami? Zawsze tak jest
Ja jestem ten zły, a ty jesteś zbyt miła

#

Ze smutną twarzą powiedziałaś, że czułaś się bardziej samotna, kiedy byliśmy razem
Pytałaś się, czy mógłbym cię zrozumieć
Z wymówkami, mówiącymi, że jestem zajęty, traktowałem cię jak bagaż
Nasze zaufanie pękło jak plastik, miałem dość twoich wątpliwości
I kiedy odprowadzałem cię do domu, na końcu wybuchła bomba
Złośliwi się odpychaliśmy i klęliśmy na siebie, byliśmy szaleni
Teraz nie możemy wrócić, ktoś kiedyś powiedział, że pory roku przynoszą rozstania

Wciąż mówiłaś te okrutne słowa, strasząc mnie, jakbyś miała się nigdy więcej ze mną nie spotkać
Jeśli chcesz to zakończyć, przynajmniej spróbuj być całkowicie zła
Nie irytuj mnie, ponieważ będę miał się w porządku, nie ważne kogo spotkam
Ponieważ nawet jeśli będziesz mnie szukać, nigdy tam mnie nie będzie

Powiedziałem ci tylko, żebyś się odwaliła, ponieważ miałem dość twojego płaczu
Ponieważ było zbyt ciężko patrzeć jak cierpisz jak idiotka
Nie ma powodu, żeby było przykro, nie wahaj się i po prostu to powiedz
Nawet kiedy zrywaliśmy, wciąż byłem tym złym, a ty do samego końca byłaś zbyt miła

Nie mówię, że powinniśmy zerwać, nie o to mi chodzi
Nie mówię, że cię nie lubię, nie o to mi chodzi
Dlaczego nie znasz znaczenia moich łez?
Proszę cię, żebyś mnie zatrzymał, proszę cię, żebyś mnie przytulił

Nie opuszczaj mnie, to jest wypisane w moich oczach, moje łzy mówią ci

Coraz bardziej się oddalamy, ale tylko patrzymy i nie zatrzymujemy się
Na końcu długie związku nasze serca nie sięgają do siebie

Proszę, wróć do siebie z przeszłości
Nie odchodź, nie odchodź

Teraz nadszedł czas, żeby to skończyć, ktoś musi powiedzieć żegnaj
Przepraszam, już cię nie kocham - poważnie? Nie mogę się odnieść
Nie mogę tego dotknąć, nie widzę, nie czuję tego
Jest w porządku, możesz mnie przeklinać, dlaczego jesteś tak idiotycznie miła do samego końca?
Tylko zmarnowaliśmy czas, mówiąc o naszych uczuciach
Zawsze starałaś się z całych sił, a ja zawsze byłem twoim najgorszym
Wiem, że bardziej to w sobie dusiłaś, bardziej płakałaś, byłaś bardziej samotna
Nawet kiedy zrywaliśmy, wciąż byłem tym złym i nie w końcu nie mogłem cię zatrzymać

Twoje nastawienie było inne, sprawiając, że moje serce bolało, wydawałaś się dziwna
Niebo jest czarne, jakby miało padać
Oboje zaczynamy mieć dość powtarzających się rozczarowań i kłótni
Pewnie dzisiaj tutaj ze mną zerwiesz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...