Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

JC JiEun & Minos - Little boy 2013


JC JiEun & Minos -Mały chłopiec

Nie jesteś mną zainteresowany?
Dlaczego jesteś taki cool tylko dla mnie?
Zawsze pierwsza do ciebie dzwonię, moja duma cierpi
Kiedy za tobą tęsknię, jesteś tam i jesteś mój
Pragnę ciebie, który jesteś odbity w moich oczach

Nasza historia miłosna
Zapierająca dech chemia

Chcę dalej tańczyć, żeby nie przerwał się nasz miłosny rytm

Dziecinko, spójrz mi w oczy
Idź ze mną tą ścieżką
Zdejmę obcasy i stanę się niższa
Pocałuj mnie
Teraz na zawsze jak za pierwszym razem, jakby to miało być wieczne

#Jeśli bardziej tego pragniesz
Żebyś mógł poznać moją miłość
OK chwyć moją dłoń
Na zawsze z tobą

Manicure, buty i samochód
Twoja fryzura, którą wczoraj zmieniłaś
Wiem, że wszystko robisz tak łatwo, czarująca dziewczyno
Co raz będę próbował być nowym mężczyzną, toksyczne
Jestem ślepo zakochany
Nie zrozum tego źle, to nie jest tylko podrywanie ciebie
Jesteś moim największym luksusem

Zawsze jesteś pewny siebie i przystojny, mój chłopcze
Zawsze próbujesz dla każdego dobrze wyglądać
Sprawiając, że jestem zazdrosna, spójrz w moje zdenerwowane oczy

Patrz tylko na mnie
Bądź dobry tylko dla mnie

Przestańmy grać trudnych do zdobycia
Lekko owiń moją talię ramieniem

Dziecinko, spójrz mi w oczy
Idź ze mną tą ścieżką
Dopasuj twoje kroki do moich jakbyśmy tańczyli
Kiedy mocno trzymamy się za dłonie
Na zawsze z tobą

Jak guzik przy twojej bluzce
Chcę być problemem, które nie da się łatwo rozwiązać
Sprawię, że będziesz chora jak przy silnym przeziębieniu
Nie patrz na mnie jakbym był młody, nazywaj mnie oppa*
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego jestem szopem
Czyż nie jest urocza?
Czy nie słyszysz piosenki, która cię woła?
To dlatego, że tak bardzo cię lubię, siii, to tajemnica

Dlaczego nie znasz powodu
Dlaczego trzymam twój patyczek po lodach, po tym jak je zjadłaś?
Dlaczego nie wiesz, że przebrałem się w garnitur i krawat**
Kiedy powiedziałaś, że Justin Timberlake** jest gorący?
W piątkową noc mówisz, że idziesz do klubu z przyjaciółmi
Dlaczego nie wiesz, że aż do wschodu słońca wpatruję się w telefon?
Naprawdę nie wiesz?

Będziemy razem w naszej niekończącej się przyszłości
Tak właściwie i jest w porządku
Już wiesz, że jesteśmy na początku wieczności

Dziecinko, spójrz mi w oczy
Idź ze mną tą ścieżką
Dopasuj twoje kroki do moich jakbyśmy tańczyli
Kiedy mocno trzymamy się za dłonie
Teraz na zawsze
Jak za pierwszym razem, jakby to miała trwać wiecznie

#

*wyjaśnienie klik
**Suit and tie - piosenka J. Timberlake
**jeden z najpopularniejszych amerykańskich piosenkarzy popowych, były członek boysbandu N'Sync

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...