Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 września 2013

Piggy Dolls - Ordinary girl 2013


Piggy Dolls - Zwyczajna dziewczyna 

Zakładam ładne czerwone wysokie szpilki
Robię mocny makijaż oczu
Nakładamoszę lekko krótką spódniczkę
Ale wciąż jestem zwyczajną dziewczyną

(Ya Ya Ya Ya Ya) Zwyczajna dziewczyna
(Ya Ya Ya Ya Ya) Zwyczajna dziewczyna
(Ya Ya Ya Ya Ya)
Jestem zmęczona, jestem dokładnie taka sama

Chcę być osobą, której pragniesz
Próbowałam, ale to ja
Nie mogę dłużej tego robić

#Tak, jest dobrze, co jest we mnie takiego złego?
tak, jest dobrze, dla mnie, wyglądam ładnie
(Och och och och)
Zresztą, jak bardzo jesteś wspaniały?

##Tak, jest dobrze, nawet jeśli mnie zostawisz
tak, jest dobrze, mogę żyć dobrze bez ciebie
(Och och och och)
tak,  jestem zwyczajną dziewczyną

Myślisz, że taka ładna dziewczyna jak Go Joon Hee*
Byłaby aż tak szalona żeby się z tobą umówić?
Rozejrzyj się dookoła, a zobaczysz
Jak bardzo ładną i wspaniałą jestem dziewczyna

Chcę być osobą, której pragniesz
Próbowałam, ale to jestem ja
Nie mogę dłużej tego robić

#
##
#
##

*aktorka i modelka, wystąpiła m.in. w Chuno i The Chaser

angielskie tłumaczenie pop!gasa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...