Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 września 2013

Seo In Guk - No matter what 2013 (The Master's Sun OST)



Seo In Guk - Nie ważne co

Im bardziej się zbliżaj, tym bardziej się oddalasz
Moja trudna miłość
Nawet nie dbając o moje serce
Tylko jasno się do mnie uśmiechasz

Próbuję wiele razy naprawić swoje myśli
Ale nie ważne co, miłość ciągle rośnie

Ciągle rośnie
To nie działa, nawet jeśli na siebie krzyczę
Ciągle robi na przekór, jak dziecko
Proszę, przestań
Próbuję zamknąć moje serce, ale tylko myślę o tobie
Od początku do końca, to ty

Chociaż desperacko pragnę, chociaż mam nadzieję
Moja miłość nie może się spełnić

Ciągle rośnie
To nie działa, nawet jeśli na siebie krzyczę
Ciągle robi na przekór, jak dziecko
Proszę, przestań
Próbuję zamknąć moje serce, ale tylko myślę o tobie
W końcu, nie mogę tak dalej, jeśli to nie ty

Proszę, podejdź do mnie odrobinę bliżej
Chociaż raz otwórz swoje serce

Gdybym tylko mógł cię trzymać w moich ramionach
Gdybym tylko raz mógł cię poczuć

Tylko dzięki temu byłbym w stanie żyć
Ale naprzeciw mnie, nic nie wiesz
Kiedy się uśmiechasz

Od początku do końca nie znasz mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...