Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 września 2013

Electroboyz - Let it rain 2013



Electroboyz - Niech pada

Tylko dźwięk tykania zegara
Wypełnia pokój i dzisiaj znowu pada
Wyglądam przez okno z przymkniętymi oczami
Noc jest głęboka i jest druga nad ranem

Wyjątkowo nienawidziłem deszczowych dni
Ale dzisiaj tak naprawdę ich nie nienawidzę
Myślałem, że deszcz był zbyt mokry, wilgotny i lepki
Więc spieszyłem się, żeby go uniknąć, kiedy nic nie wiedziałem
Ale teraz idę bez końca w deszczu
Pytam siebie, w czym był problem?
To test bez odpowiedzi, miłość jest taka sama
Dopiero kiedy skończyłem trzydziestkę, za późno się nauczyłem
Gdzieś ten sam deszcz pada na ciebie
W innych miejscach próbujemy zapomnieć
Mówienie, że nie ma już nas
Deszczem zmyjemy nasze wspomnienia 
W innych miejscach próbujemy zapomnieć
Muszę odłożyć wszystko, co z tobą robiłem

#Niech pada, chcę całą ciebie zmyć tym deszczem
Niech pada, chcę cię umieścić w tych łzach
Nie opuszczaj mnie
Pada pada pada pada pada
Pada pada, bez końca pada

Wtedy było tak dobrze, chwile, które z tobą spędziłem
Jasno się do siebie uśmiechaliśmy i żartowaliśmy
Upokorzyłem dla ciebie swoje ego
Ale dlaczego ofiarowałaś mi ten ból?
Byłem osobą, która znała tylko ciebie
Gładko żeglowaliśmy, ale
W pewnym momencie byliśmy jak samochód bez kierownicy
Pada i tak zostałem sam
Jeśli zamknę oczy, ten ból zniknie
Jest w porządku dziewczyno, naprawdę mam się dobrze
Teraz przyzwyczaiłem się do twojego pustego miejsca
Pada i tak zostałem sam
Pewnego dnia znajdzie nas nowa miłość
Wspomnienia o tobie już nie są (już nie)
Niech pada, niech pada, dziecinko, niech leje

#

Muszę cię teraz zapomnieć, muszę cię wymazać
Jakby nic się nie stało
Jakbyśmy nigdy nie lecieli, jakbyśmy nigdy nie zerwali
Jakbyśmy tacy byli

Dopiero kiedy skończyłem trzydziestkę, za późno się nauczyłem
W pewnym momencie byliśmy jak samochód bez kierownicy
Gdzieś ten sam deszcz pada na ciebie
Nieskończenie pada

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...