Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon - Just a kiss 2012


Jo Kwon - Tylko pocałunek

#Tylko pocałunek
Z twoich ust
W ciemności
Daje mojemu życiu zupełnie nowy początek

Tylko pocałunek
Na twoich ustach
Co noc
Daje mi energię, żeby tak ciężko walczyć

##Próbowałem otworzyć umysł, żeby ci pokazać
Wszystko, co jest wewnątrz mnie
Nie potrzebuję nawet powodu dlaczego
Powód dlaczego

###Próbowałem złapać spadającą gwiazdę
I uratowałaś mnie, rozświetlając ciemność
Przywróciłaś rytm mojemu sercu
Zanim straciłem wolę i rozpadłem się
Naprawiłaś to i uratowałaś mi życie
Uratowałaś mi życie

Ręka w rękę
Policzek do policzka
Ty i ja
Stawiamy czoło światu

Cały ból
Wszystkie wątpliwości
Patrzyłem jak odchodzą
Bez ciebie byłbym taki zagubiony
Byłbym taki zagubiony

##
###
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


2 komentarze:

  1. Najpiękniejsza ballada,emocje od których się rozpadam.
    Kocham cię Jo Kwon za tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła piosenka, jedna z najbardziej niezapomnianych z albumu Kwona.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...