Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon feat. J-Hope (BTS) - Animal (radio edit) 2012


Jo Kwon feat. J-Hope - Zwierzę

Nie mogę już się kontrolować, co zrobię?
Proszę, niech ktoś przejmie nade mną kontrolę

Beat drży w moich uszach
Kula dyskotekowa uwalnia mnie
Kolejny raz bez litości, to Jo Kwon na parkiecie

#Jestem jedynym szalonym chłopakiem na parkiecie
Nawet jeśli ktoś hałasuje, zdmuchnę ich jednym dmuchnięciem
Kula dyskotekowa, która drży od prawdziwego beat'u uwalnia mnie
Jestem jedynym szalonym chłopakiem na parkiecie

##Jestem zwierzęciem, nie zobaczysz jak odchodzę
Jestem zwierzęciem, będziesz mnie obserwować na parkiecie
Nie zatrzymuj beat'u, nie zatrzymuj beat'u, nich upadnie
Nie zatrzymuj beat'u, nich upadnie
Nie zatrzymuj beat'u, nie zatrzymuj beat'u, nich upadnie
Nie zatrzymuj beat'u, nich upadnie

#

###Yeah, jestem zwierzęciem
Yeah, jestem zwierzęciem

##

Przejmij nade mną kontrolę, nade mną, który stałem się gorętszy, zostałem poparzony przez muzykę
Nie martw się, na tym parkiecie jest szalony chłopak
Wskakuj na parkiet, moje przedstawienie jeszcze się nie skończyło, tam
Naprzeciw świateł, które mnie oświetlają, pospiesz pospiesz się
Jest gorąco, atmosfera jest gorąca
Linia mojego wzroku wzmacnia się
Patrz na mnie z wyprzedzeniem, gdziekolwiek pójdę
Jestem zwierzęciem, które połyka tą całą błyszczącą scenę
Rau!

####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...