Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon feat. Zion.T - I'm da one 2012



Jo Kwon ft. Zion.T - Jestem tym jedynym

Nie ma za wiele w moim stylu
Nawet leworęczni to lubią lubią
Po prostu chodź teraz za mną, nie kontempluj
Na co znowu czekasz?

#Chodźcie za mną dziewczyny, wszyscy ręce w górę
Potrząśnijcie tym chłopcy chłopcy chłopcy, od lewej do prawej
Chodźcie za mną dziewczyny, wszyscy ręce w górę
Potrząśnijcie tym chłopcy chłopcy chłopcy, od lewej do prawej

##Woo woo woo woo woo woo bardziej mnie pragnijcie
Woo woo woo woo woo woo

###Więc dalej, dawaj
Nie mam korony, ale
Jestem tym jedynym, jestem tym jedynym
Powiedz moje imię, wtedy codziennie będziesz szczęśliwy

Woo woo woo woo woo woo

Serce jak u dziecka, mam moc
Nie potrzebuję skal czy mieczy, nie potrzebuję tego
Zsynchronizuj swoje stopy ze mną i idźmy razem
Och ponieważ staniesz się szczęśliwy

#
##

Mam nadzieję, że twoje pragnienia spełnią się jak sztuka
Ten dzień nadejdzie
Codziennie się modlę, codziennie tylko myślę o tobie
Dotknę twojego serca

Nowy Jork, Londyn, Paryż, na Ibizę
Bangkok do Szanghaju, Tokio prostu do Seulu

###
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...