Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 września 2013

Outsider & Son Seung Yeon - Hope torture 2013 (Mate OST)


Outsider & Son Seung Yeon - Torturowanie nadzieją

Nie mówiłeś, że była inna dziewczyna
Powinnam była to wtedy zauważyć
Teraz już cię nie zobaczę
Teraz nie będę znowu przez ciebie płakać
Już nigdy więcej nie będę przez ciebie cierpieć

Kiedy mnie minęłaś jak wiatr, wiatr nazywający się miłość przewiał moje serce
Byłem szczęśliwy tylko patrząc na ciebie, szczerze, nie jestem przyzwyczajony do takich uczuć
Nie wiem, czy robię to właściwie, ale czy nie byłoby źle ukrywać swoje uczucia tylko dlatego, że ja nie?
Moja tajemnica, której nie mogę zranić, każdy przynajmniej raz może przez to przechodzić
Naprawdę nic nie mogę na to poradzić, nie mogę teraz kontrolować moich uczuć
Jeśli mówisz, że jestem dziecinny, to może być dziecinne, ale kiedy pierwszy raz cię ujrzałem, nigdy tego nie zapomnę
Zatrzymał się czas i uderzył piorun, nie chcę, żeby moje uczucia zostały ujawnione
Ślady gorączki mojego serca chcą cię ukryć
Moja serce zostało zafarbowane na kolor o twoim imieniu, wyraźnie cię zapisałem, stopniowo

#Nawet jeśli za tobą tęsknię i jestem samotna
Nie ważne, kogo spotkasz, nie będzie mnie to obchodzić
Nie możesz nawet zająć się swoją minioną miłością
I dezorientujesz mnie, sprawiasz, że marzę
Dlaczego torturujesz mnie nadzieją? Torturujesz mnie nadzieją?
Dziecinko powiedz nie nie nie nie nie

Bardzo za tobą tęsknię, moje serce naprawdę tęskni
Jestem samotny, kiedy minie ta samotna noc, będziemy mogli znowu się zobaczyć
Otwieram oczy, kiedy myślę o tobie
Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, jeśli twoja decyzja się nie zmieni, też nie zmienię zdania
Nazywasz mnie samolubnym? W porządku, jestem samolubny, dlatego moja miłość do ciebie jest dzisiaj samolubna
Czy to też jest miłość? Jeśli nie, to nieważne - ale nie nienawidzę tego, ujrzenie cię sprawia, że moje serce łomoce
Też podaruj mi trochę swojej uwagi, temperatura mojego serca nie ochłodzi się
Ale to też nie tak, że nie jestem wstrząśnięty, to nie tak, że nie jestem wstrząśnięty
Ale kiedy myślę o tym, jak się odwracasz, cały dzień jestem zmieszany i martwię się, wiesz o tym?
Właściwie, kiedy na mnie patrzysz, moje serce jest jak płatek kwiatu unoszący się na wietrze
Jak krzywo rosnący ząb, to czasami mnie boli, wstrząsa moim sercem

#

Teraz już cię nie zobaczę
Teraz nie będę już przez ciebie płakać
Już nigdy więcej nie będę przez ciebie cierpieć

Nie znasz nawet swojego własnego serca
I jesteś zakochany? Jaka miłość?
Dlaczego torturujesz mnie nadzieją? Torturujesz mnie nadzieją?
Dziecinko powiedz nie nie nie nie nie

Tęsknię za tobą, jestem żałosna, jestem samotna
Sam jestem chory, sam jestem chory
Moje łzy wysychają i wtedy płaczę, aż wypłaczę oczy, dopóki nie zasnę
Moja serce zostało zafarbowane na kolor o twoim imieniu, wyraźnie cię zapisałem, stopniowo stopniowo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...