Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon - The day of confessing my love 2010


Jo Kwon - Dzień wyznania mojej miłości

Myślę o tym, jak powinienem to powiedzieć
Nie mogłem spać, więc moja twarz jest w złym stanie
I dzisiaj nie podobają mi się moje włosy
Więc cały dzień jestem niespokojny

I została jeszcze godzina zanim cię zobaczę
Więc poszedłem do kwiaciarni kupić jakieś kwiaty
Powinienem kupić róże? Czy jakieś inne kwiaty?
Nie wiem "Niech pani zrobi ładny bukiet"

Miałem zamiar powiedzieć, że jesteś piękna, kiedy cię zobaczę
Ale kiedy tylko cię ujrzałem "Skoro kupiłem kwiaty, ty płacisz za jedzenie"
Jak te słowa mogły wyjść z moich ust?

#Jestem głupi czy naiwny
Te żałosne słowa po prostu się pojawiły
Szczerze, próbowałem powiedzieć
Kocham cię

##Zapomniałem wszystko, co całą noc ćwiczyłem
Dałem ci kwiaty, nie będąc mądrym
Ta, która jasno się do mnie uśmiechała i lubiła mnie, jesteś moim aniołem
Jesteś moim aniołem

Jemy posiłek i rozmawiamy
Kiedy powinienem to powiedzieć? Szukam okazji
Powinienem to teraz powiedzieć? Tak, teraz
Szczerze, teraz nic nie słyszę

Mój umysł mówi mi "to musisz być ty"
"Skoro oboje jesteśmy samotni, chcesz się ze mną umawiać?"
Te słowa wciąż wychodzą

#
##

Słowa, które całą noc ćwiczyłem "kocham cię, kocham cię", ale nie mogłem ci ich powiedzieć
Kocham cię, kocham cię, naprawdę chciałem ci to powiedzieć

#

Zapomniałem wszystko, co całą noc ćwiczyłem
Wyznanie, które ci powiedziełam, nie będąc mądrym
Ta, która jasno się do mnie uśmiechała i lubiła mnie, jesteś moim aniołem

Jesteś moim aniołem
Jesteś moim aniołem
Sprawię się lepiej

angielskie tłumaczenie asianmusiclove


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...